torsdag 5 maj 2011

Suecia.

Blä suger kuk detta.. Känns inte som jag har varit i borta i 12 dagar men tydligen..
Det har varit sjukt fett iaf. (kommer berätta mer omet när mitt sinne är i sitt fulla bruk igen.)
Sjuk glad att jag slapp sova hemma den sista natten iaf. :) Hade ju fått mega ångesten..
Dock sov jag knappt 2 timmar för vet inte om det var ett djur eller människa som typ satt och skrek på calles balkong..
Jag hann iaf hem och klippa Elin och krama om dem båda innan jag tog mitt pick och pack till girona.
Jag såg nog sjukt äcklig ut för alla glodde som det inte hade sett en människa förr..eller ås var jag galet snygg.
Hängde tre timmar i girona,åt macedonken as always.
Jag undrar hur många timmar jag har spenderat på den flygplatsen alltså..Väl på planet så skrek alla unga i kör..Planet luktade skinka..min ipod sluta fungera.. Jag ville gråta.



Väl frame i gbg så går man av planet och FRYSER IHJÄL! helvete de är vinterkallt här typ..palla med..Dock får jag ett nice call från Carro som ska åka ner till barca med mitt plan haha sen kommer hon komma och bo hos mig en natt! WIHOOOOO!!!! 

Nu sitter jag i min lägenhet, har precis gjort matlåda,duschat bort alla kroppvätskor och flygplansäckel..och inte orkat diska upp mina mögliga kaffekoppar.borde sova nu,kommer dock gå sämst.vill inte sova själv.

 Vet liksom inte vad jag har gjort.svinont och mega blåmärken..aja whatever sova..

Inga kommentarer: