tisdag 17 maj 2011

Oh Baby!

Okej detta inlägget skrev jag förra veckan...men kuk helvetes bloggeriet stängdes ned så allt försvann men nu pallar jag inte skriva om så ni får läsa ändå:)

Igår kom Carro en sväng! Helt awesome! Vi åt pizza,rökte cigg och prata en hel massa män,sex och barca! Fantastiskt! Så gött att inte sova själv heller!
Kl 01.17 somnade vi och kl ringde igen sisådära 4 timmar senare. Var bara att kliva upp och gå en promand och lämna Carro vid bussen. Helt sjukt bäst och se dig! Saknar dig redan!



Jobbet idag var en ren pina typ nada to do och jag går nuts! Linnea var på ett jävla humör med så jag blev ju såklart också på fucking pms humör och ville helst döda någon..Stackars elin..
De sista två timmarna roade vi oss iaf med att gå och kolla våra hudar och hur mycket man kunde vara i solen utan solskydd. Jag kunde i sverige vara 12 min utan och sen skulle jag dra på runt 15 sph. Utmolands typ Barca kunde jag vara ute i 4 min och skulle dra på ca 30 sph. Jag kommer vara likblek för resten av livet..
Min sista kund gjorde mig fett pepp. Är så jävla kul och jobba när man har skit att göra!
Traskade hem fett pepp!

Väl hemma så posade jag en stund i mitt nya linne. fucking loveit! Sen skulle jag duscha..Dock kom jag av mig och diskade och dansade runt halvnaken till Ready for love ! Mina kära grannar skulle nog gillat va de såg hahah! borde ha filmat mig! Sen försökte jag kirra mitt jävla hår vilket gick mindre bra så nu skiter jag it..

 Drog till sthlm.

Inga kommentarer: