fredag 6 maj 2011

Cutting shit!

Idag tänkte jag skriva om barca.Men nu kl halv 1 pallar jag inte..Hållar på och ladde upp 1000 bilder på fejan så ni får väl hålla er med so long.
Gick upp kl halv 9 idag! duktigt. Äter inte frulle hemma så det bli fett med tid över till annat!
Kom till jobbet och upptäckte att jag hade fullbokat! NICE. då går dagarna så jävla snabbt! Under dagen shoppade jag två bikini överdelar! och fotspray och fotdeo och sminkväska! Fatta underbart om de dära fotgrejerna funkar! mina skor och fötter är saved liksom.Man luktar apa efter 8 timmar i en lokal med 25 graders hetta.Kanske borde öppna en naken salong? eller inte..Kollade på träningskor med. Ska köpa rumpskorna imorgon då en tight ass innan beach 2011 kommer!Så tränings schemat kommer bli fett och mina salladslunchar! Bye bye lovehandels! 

Ny garderob!

shit kl hann bli 01.45 kommer va död imorgon.Och ogillar att lindaa är och hånglar..

Inga kommentarer: