måndag 9 maj 2011

BARCELONA! Sex,skaters and bärs!

Shit nu tar jag tag i skiten. Japp påskafton 2011 är jag på g igen! 6 gången på ett år.(hoppas inte mamma läser detta för då fattar hon vad jag gjorde den veckan min mobil var "död")

Lördagen 23/4
Jag och linda går upp kl 06:00 och åker till gbg för att flyga. Som tur va slipper vi boobsflash denna gång och som tur var jobba inte säkerthetskillen PUH! Vänta på plan, åka jävla obekvämt fucking ryan air plan...landa!
Väl frame går vi och köper ett 12 pack öl var för 3 e FETT! Vandrar oss svettiga till lägenheten. Träffar sjukt bra människor och kramas till höger och vänster! Elin ,Tova och Peter går och handlar och Jag,Linda och Carin hänger kvar och snackar skit och kirrar naglarna.
Sen vankas det påskmiddag. jag skalar två ägg! Stolt!
Äta massa mat och sedan supa ännumer!
Efter en del ledsamheter sticker vi ut. Jag full som ett as efter 5 shotar och 6 öl?,3 öl? 1,5 öl! Mer shots och bärs blire. Sen blir det snefylla of doom! Helvete hatade allt och alla. Skulle lösa gammal skit med gamla killar och ny skit kom upp. Blev iaf hemfärd runt 4 med Big terapi snack med Tova och lite tårar.
Somande pissed. Allt sånthär händer när inte linda är med...

Söndag 24/4
Ångest of doom. Vad gjorde jag igår och varför filppa jag? allt bara helt fel. Gick efter några om och men och mötte linda vid paral-lel och vi gick till macba och och tog en kaffe. Det var sjukt behövligt. Bästa jag vet är kvallitetstid med henne<3
Sen drog vi hem och gjorde inte ett piss.

Måndag 25/4
Jag Linda och carin drog till parken med Rosita. Vi Hängde i parken och snacka endast om killar och kukar. Carin är kukfixerad,Mela&Linda tycker könsorgan är fula (fast tror jag har fått en liten omvänd bild nu)Och Rozita bestitter tydligen en egenskap i form av att hon känner av kukstorleken på sina män. Rätt ballt. Den bedriften skulle jag också vilja ha.  Drog hem och jag sprang till wok to walk för matköpLove it!
Sen minns jag inte vad som hände mer. jo jag och peter kolla på film.

Tisdag 26/4
Vaknar runt 13.00 och ser att linda är hemma. Hon berättar att hon har fått jobb på kunstjänst! AWESOME!
Okej sen hände det nog inge mer. öhm tror vi kollade på fotboll här på en askass tv

Onsdag 27/4
Sofia kom till stan! Har inte sett henne sen jag slutade skolan för tyå 5 månader sen HELT SJUKT. Jag och Carin var på en shopping runda med linda Innan hon stack till micke. Jag och Carin åt lunch på rosa raval och vi mådde sjukt bra. Sen drog vi hem och chilla. senare på kvällen så hände jag,peter och carin och läste roliga saker på wikipedia. hihihih! Sen kom Josph och jag försökte läsa på engelska det gick sådära. De gick och la sig och jag sprang ut för att krama en as full Sofia!

Torsdag 28/4
Häng på stan med Linda. Vi fick påskäggspresent av mamma mela som bestod av en middag! Så vi gick till Hard rock Cafe för nice mat! Sofia hängde på med. Sen vandra vi runt istan en sväng och prata om gamla minnen. Sen gick jag och Elin en promenad ner till bryggan

Fredag 29/4
Fett väder! Jag och Carin hängde i stan och åt lunch! sen gick vi hem för att höra hur det gick för peter och lindas första dag på kundtjänst. Det började drickas öl! och Sedan hände manolo. Fett jag och Carin rocka sönder stället för linda var lite toffel;)! Fick pussar och träffa bra och dåligt folk. Shiit det ä'r verkligen bara samma dfolk som hänger på Manolo these days. Need some new meat!
På vägen hem så tog Carin med sig mr. J och jag träffa David helt random! Askul! Trodde jag såg en kändis först haha

Lördag 30/4
Denna dagen har jag redan berättat om. Natten däremot. Shit måste ha haft jävligt mycket dåligt sex alltså. För detta var ju helt jävla fab! det blev fan en lucky twenty. Mina krav kommer ju höjas för mycket nu...
Sex is the new love? Fast det är det ju alltid för mig iof. hahaha!

Söndag 1/5
Lite kul att få gå hem med linda en dag som denna. när vi kom hem var typ ingen hemma. Vi fick reda på ett det blev triss i ligg denna valborg iaf. Fett nice.
Inne hängde vi hela dagen och tjocka sönder på kvällen. Sen kröp jag ner till elin.

Måndag 2/5
Bakis pizza med sofy!Vi berätta om våra nätters händelser. Hon tyckte det lät som jag hade blivit frälst. haha inte av gud iaf!Sen tog jag och Carin en mega promenad till Espanya  för att se om skateoutleten var uppen. Vilket den var! Aslycklig tjej. Så blev det Carin&Mela häng på macba och göra det vi gör bäst Dricka bärs!  Vi vandrade hem och Carin funderade på att ligga och jag sa nej eftersom jag inte fick det.. Vi kirrade så wok to walk inte stängde. Sen gick vi hem fett glada.

Tisdag 3 / 5
Sista dagen.. Jag och Carin kirrar bord till fotbollen och shoppar sönder! Vi går hem och klipper klart hennes lugg och jag packar ma shit. alla bra människor kommer hem från jobbet. vi dricker bärs och världens åska bryter ut... Helvetet jag är livrädd för åska för det första. sen att matchen skulle bli inställd pga åskan(hemmamatch)
dock drog vi ut när åskan hade lagt sig och mötte upp massa folk och vandra till baren vi skulle kolla på.
Carin har snyggaste regnskyddet hahah. Sen va det fullt ös! Barca vann! Jag och linda sprang hem för att fixa saker.! Linda belv assöt och sen gick vi till manolo. Hängde med Hanna. Skrev hennes namn på manolotoan jämte mitt och beccas haha! Fett! Sen gick jag och linda till espanya. Spela kort med nicegyus. Linda vann och kom två de var väl liksom väntat!
Sen så gick alla och sov förutom jag och C vi kolla film och liggde lite mer.

Onsdag 4/5
Drog jag hem! ofett..

SAKNAR ALLT OCH ALLA!
























Inga kommentarer: