tisdag 24 maj 2011

Råfett.

iågr när jag var och hängde med mimmi en stund så råkade vi gå in på hollywood och jag hittar såklart ett par jävla skor som jag blir sjukt knäsvag för..Japp inne med elin idago ch min storlek fanns inte i den butiken såimorgon blire sko jakt på andra hollywood och shelta!Kommer ju bli smokin' HOT! och sjuukt fattig.

Måste börja lägga undan pengar till Barca eftersom jag ska vara borta ett tag! 
Juste har jag glömt och sagt! kommer tillbaka den 7 augusti!Bara inte alla är kära och håller på...Får dra med Carro annars!
Har inventerat idag med! extra cash i kassan va!
Imorgon kommer min älsklingsSofia hit! helt awesome! så det kommer bli kollektiv a la hisingen nu att tag! Det kommer vara 3 pers på en nyckel höhö!

Sen har man ju gått och blivt arbetsskadad med...är inte ens klar med utbildningen.men ska på massage på torsdag så hoppas hon kan lösa mitt problem.



Aja sova kanske?

Inga kommentarer: