måndag 9 maj 2011

Die motherfucker DIE!

Soundtrack.

Jag är så kass skulle skriva mega inlägget om Barca idag men det hände ju fan inte. kommer glömma av allt jag har gjort...nedå.

Nu är helgen slut den börja bra och sluta kass. Fattar inte hur mycket skit som kan hända på mindre än en vecka helt jävla galet..Trött blir jag och ledsen. Jag orkar inte riktigt vara seriös. Jag var glad när jag kom hem och det var kul och gå till jobbet osv. nu är inte peppen lika hög längre. Men skit samma det blir nog fett snart!

Vart hemma hos Mamma lena (lindas mamma) och hängt lite idag det var super mys! min extra familj! Det drog upp mig lite iaf.
Srang in på jobbet en sväng för att hämta mina skor och beklaga mig inför linnea lite. Sen gick jag hem det var skönt. rensa hjärnan på massa skit. Satt inne och deppa ihop..så jag duchade. Shit har duschat 4 gånger på en vecka nu? Vad händer liksom? Hatar ju det:S Aja sommar pepp kanske?
Gick en promenad och handlade. Hade på mig höga AA strumpor,shorts,ett långt linne och en oversize skjorta och bakislooken (wake up in your make up liksom) En gubbe kom fram och OMG jävla snygging..?BLÄ ,sen visslade massa killar på mig och glodde ögonen ur sig inne i affären. Allvarligt..
Köpte mat. Upptäckte mina mega kukar till morötter. Fick nog fan tag i den sizen som alla brudar vill ha. (sorry guys) lagade mat och åt den och posade lite.
Aja hoppas sommaren håller i sig nu för jag och erik planerat park/skatehäng!



Inga kommentarer: