söndag 29 maj 2011

Life is a bitch and then you die.

Ja men lite så.

Idag vaknade jag vid 08.15 och trodde kl var 12.00 och blev sjukt nervös när jag såg att Mika och Sofia låg och sov,när jag upptäckte vad kl var så somnade jag om! Gick upp vid 9 och gjorde kaffe och hängde vid datorn innan jag tog på mig och drog till Ikea.Där jag handlade lakan för 500 spänn.
Drog hem och sedan vidare till eriksbergshallen för att titta på fresh fish mässan. Det blev visning och klädträd!
Eriksberg var sjukt fint btw.
Drog hem och köpte sushi. Sjukt äckligt..Varför får jag sånna infall att köpa mat jag innerst inne vet att jag inte tycker om?
Det bästa! "Alltså är det lugnt om jag kan få bara räk och crabfish sushisar?" Märks att jag inte har vart i sushibranchen länge.

När jag kom hem försökte jag styra Cph lite. Alltså det måste bli av Cph pro 2011 vill man ju inte missa!!!!Ingen som vill hänga på? Pratade med Klara hon verkade vara fet på vore helt awesome!
Nä nu ska jag sluta skriva jag är depp igen.Vet inte vad det är med mig? Ful känner jag mig och sjukt ensam.
Äh orka med mig. Ska titta på Kaboom nu. 

Ett hett tips innan jag går. Min älskade vän Carins otroligt heta blogg!!! Barcelonas bästa blogg! Så let the sunshine in!Saknar dig sjukt mycket. Behöver en Mela&Carin fylla snarast!










Inga kommentarer: