lördag 28 maj 2011

ASFETT!

Allt i punktform.

1.styling åt myrornas typ invigningsgrejs! ASKUL!

2. Presentregn!

3.Fin förferre med dub&electro + Valle,Sofia och Mika

4.Bögporr och Davidstjärnor

5.Spårvagn och glömma mobil.

6. Stå på lista och komma in gratis på Yakida

7. Dricka öl och dansa dub!

8.WHITE RUSSIAN!

9.Mitt nonchalanta uttryck gör att killar blir rädda för mig.Bitchen som inte bryr sig. Ska införskaffa en tee med texten JAG ÄR SNÄLL!Och så kan jag tydligen få vem jag vill jag måste bara försöka.
10. Spegelpose och nakenchock på toa.

11. Göra Hög Femma Med SJÄLVASTE JOEL KINNEMAN. (känns lite som jag aldrig behöver en man efter detta)

12.Dra hem.

13. Upp jobba myrorna. Får 65% på hela sortimentet. Såklart shoppar man förlite.
14. Kollat barcamatch med fina flickor.

15.Funderat på Köpenhamn på midsommar. Hittade att fetaste skateeventet går av stapeln! MÅSTE DIT!

16. Bokat barca! kirrat en extra vecka så det blir BARCA EN JÄVLA MÅNAD!

17.Missade fetaste tishan.Hora

18.Min axel dödar mig + sakta men säkert framkrypandes pms. Jag Mår Bra..

Bildregn
















Inga kommentarer: