onsdag 18 maj 2011

Sthlm.

Jag drog hem till lisch i fredags för att tvätta. Två rena trosor hade jag kvar hahah.Bra Mikaela..
Jag posade lite i vårt nya badrum! det var sjukt cleant. Kramades med mamma och pappa och kimmen!



 Snodde brosans onepiece sen så modellade vi lite hahaha

På lördagen åkte jag och mammi till sthlm. Resan gick feting smidigt! Sen så tog vi tuben till Hliton på söder.
Fett och bo på 5 stjärnigt, men så jävla ballt vare inte.
Jag och mammi tog en sväng på söder! Försöke sälja på mamma att köpa nike SB sneakers i någon form. För alla i sånna skor blir snygga automatiskt!(tänk på de killar)
Jag hadlade en fet old school Adidas windrunner på emmaus! För 60 spänn!
Sen åt vi på fotöljen!Vet inte hur många gånger jag och Frida åt där när vi bodde i sthlm! Sjukt många iaf. Och alltid skagentoast!
Sen gick vi tillbaka och kolla på slagern. Helvete hatar skiten men fanns ju inget bättre att kolla på.:)
 Hej ska vi ligga?
 mammi!<3
Hiltontoa
 världens bästa toast!
 köpte solpuder för första gången i mitt liv haha
 eurovisonhäng och minsmuttstvätt!

Söndagen börja med FETASTE HOTELLFRUKOSTEN!!!! Alltså finns det något bättre? Nae tom bättre än sex! Sen vandra vi ut på stan igen och shoppa jävel! Skulle Träffa victor för vi skulle kika på hans hår innan provet. Men jag fick inte tag i honom! PANIK!!!! hade fullständig panik tills kl 20.00 då Frida kirra ny herrmodell till mig. I samma veva startar jag om mobilen och vips! 10 sms kommer inflygande.. Cp telefon... kanske dags att skaffa iphone nu?Sov ju inte direkt bra den natten...
 MUMMA!!!
 PUSS
 Matchy
 :)



Måndag = provdag...
Hevetet upp kl 07.00 ner till frullen och sen dra iväg till skolan som man inte har vart på typ ett halvår. Sjukt kul och träffa alla igen! Har saknat sönder mig efter vissa! dock var det iprincip bara kram och sen startade skiten. 7 prov på 8 timmar. Glömde av och äta.Höll på att tappa fattingen. men det gick dock förvånansvärt bra. 3 MVG,3 G och 2 IG.  Aja kommer ju antagligen avlida på examen då det är 18 moment.
Jag och mamma drog hem vid 8 och hamnade i lisch vid 23. Min bror körde! han var duktig.
Sen slängde jag i mig 3 p-piller eftersom jag hade glömt dem hemma och pappa hade missfärgat mina bästa trosor. BRAVO! 

PUSS

Inga kommentarer: