måndag 2 maj 2011

Guns,bitches and weed

Shit helt slut i hela hövvet..
Men måste nästan ta ett separat inlägg om valborgen.
Minns typ inte hur dagen börja..Var fetbakis iaf..Efter 5 jävla öl? Hej fortfarande inställd på sverige. Jag oh Carin vandrade ut i sole och åt mat och snacka skit. Efter gick jag runt lite i gotico innan jag åkte till espania för att möta ´Linda och Micke för kaffe och affärsletande.
Pratade en sväng med mamma om min brors polisbillsåkande på fyllan haha bra där.
Jag och Linda åkte hem för att fixa oss och vandra upp på montjuic. Efter många jävligt svettiga steg upp på fitt berget så träffa vi en hög svenskar som drack bärs. Vi gjorde likadant.
Hänger väl där nåra timmar innan vi drar vidare ner mot stan. Linda och Micke dissar..fuckers.hihi
Det blir billigt skit vin Manolo och en massa Carin blod.
Väl inne på manolo dricker vi bärs. Jag och Carin går på toa oh hon har kletat blod i hela ansiktet. Jag bara" Carin nu har du blod i hela fejjan" Carin (asarg) " NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Säg att jag är snygg!!" Jag "du är snygg carin" hahaha fulla tjejer!
Sen stäger det och det ett jävla babblande om vart vi ska dra.Blir inget så vi hänger kvar. Det pratades killsnack,pyskologsnack och såklart en del skit med. Johan drar, jag hånglar Carin vettefan. Slutar med att jag och Calle går hem. Jag väcker linda och micke. Micke såg ut som hade sett ett spöke haha. Nice.
Sen blev det fett barnförbjudet. hihi!
Fett nice valborg ändå. (Vad vi vet 3/7 fick ligga i kollektivet) hahaha
Är rätt trött efter typ ingen sömn.men pallar inte att gå och lägga mig. Kuk.

Inga kommentarer: