måndag 30 maj 2011

Oops i did't again

Idag var dagen Sofia och Mika flytta från mig. Har varit gött att inte sova själv och haft lite häng! 
Som ni läste igår så kolla jag på Kaboom! Vilken jävla film! Helt vrickad,otäck,knarkig,sjuk mycket sex och alldeles alldeles underbaaar! Hett tips!



 Jag Sofia och Mika drog in till stan för att äta frulle! Vi hade tänkt och sova ut men vi vaknade typ 10 allihopa.Drog till kosmos för massa kaffe,cigg och MAT! Diskutionen Sthlm,Gbg och Malmö kom upp. Sofia och Mika är enbitna Sthlmare medans jag är mycket mer Gbg fast borde vara mycket mer Malmö.:D Efter det drog vi till myrorna för att handla lite.Mr x var där.


 

Sen kramandes vi hejdå och jag tog en runda på stan och hittade way to much.En jeansjacka som jag gjorde om till en väst,ett rosa läppstift,ett turkost nagellack,en hatt,en tröja och ett par JÄVLA SKOR..Blev ett par Vans oldschool hi canvas bla bla bla.Gött nöjd men jag kan inte hålla i pengar..Svängde in huvudet på jobbet och snacka lite skit. eller ja de skratta mest åt mig haha fast de detaljerna ska vi inte ta här!
 Gick hem och somnade. sen vakande jag av massa missade samtal. Dock orkade jag gå ut och dricka bärs och funderade istället på att tag i min garderob. det hände inte.
Istället så tig jag sjukt mycket mod till mig och mailade Mr.x så håll tummarna.



Nej nu ska jag dricka upp min hallon juice och äta upp min hallon choklad. PUSS!

Inga kommentarer: