torsdag 26 maj 2011

21 år och Gravid.

När jag åkte hem från inventeringen i tisdags fick jag VÄRLDENS gravidnojja. Helvete jag trodde seriöst jag va gravid.PANIK!!! Hemskt va tankar som for genom huvudet. Jaha hur berättar man det för personen man har legat med. ska man göra abort osv osv. Lindaa eller  Sofia var såklart inte inne.Somnade tillslut iaf.
Igår så kom iaf sofia till gbg och gick och köpte gravidtest till henne och mig. Jag höll på att panikspy och Sofia tyckte det var asroligt.. 
HAHA jävla kångel på toan ställa timmer och det lukta kiss överallt hahaha. Sen var det nog de jobbigaste 5 minuterna i hela mitt liv..Men som tur var var bådas negativa. haha shit.

Men när man tänker efter fan va tjejer får gå igenom egentligen. Killen sprutar ju bara in sin jävla sperma och sen kan de ge fan i resten. Män alltså.



Inga kommentarer: