tisdag 10 maj 2011

Ska vi hångla?

Mina rövskor gör fan verkan. Har träningsvärk!!! Av ett par skor! rätt ballt ändå. Sen är man ju sjukt otränad.
Behöver mer skor med..Ser bara snygga sneakers överallt och jag blir tokig typ!!! Vill ha cash cash cash!Langar någon?
Ringde en sväng till Linda igår! Awesome att prata med henne! Då blir man alltid på bäst humör! Gullig pojke hon har med haha! Saknar er!Måste fixa ner nya vd med. Linda säger ju att det är fett!

Jobbet idag var segt..8 timmar utan kund.. palla med livet. Men jag lyckades med en misslyckad svinnrygg iaf. måste rulla lite permanent med. Åker till sthlm på lördag för ett prov.. Kommer gå så jävla kass så det finns inte men aja what to do? Bita i det sura äpplet? SI!
Träffade José en sväng efter jobbet! det var super mys! vi åt elelr jag åt och drack öl eller jag drack öl! så nu är man lite sådära halvdragen höhö.

Borde gå och lägga mig..En vecka har gått sen jag drog från Barca typ och jag har inte kunnat sova ordentligt än. visst kan ju vara pga min knarkadelodargranne som spelar musik så väggarna skakar...Måste vara pigg och fräch när man ska hämta upp världens bästa carro imorgon! Helt awesome!


Ska vi hångla?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill hångla...