torsdag 19 maj 2011

Smiley.

Dagen D! Ringde som en tok från 8 -10 till min gynläkare(stavning?) för att snabbt som fan få tag i p-piller recept! upptaget i hela 2 timmar...allvarligt..? dock kom jag på att jag kunde prata in på telesvar gött! De ringde upp och nu måste jag åka hem och testa blodtrycket.. Fan va trött jag blir.Kan man inte uppfinna ett p-piller för killar? Dyrt som fan äre med..


Dagen flöt på rätt gött på jobbet hade 1 kund som var lite svårklippt men men.runt halv två fick Elin kund!!!!(hon skulle hänga med mig till barbarella) Jag nervös som ett jävla as försöker äta men det går inte. Fitt valle sitter och skrämmer upp mig som ett annat cp..Ringer Linda som lugnar mig. Jag vandrar iaf dit själv. Jag får skriva i massa saker och sen koller en skäggig liten man och hämtar mig.Han är gör snäll så jag blir lugn. Eftersom jag har lätt för att svimma så säger han massa lugnade grejer. Shit jag som har tattuerat mig lipar sönder för en piercing hahah! Äh får lägga mig och frågar om det är okej att jag blundar. " Ja huvudsaken är ju att jag tittar" haha!
10 sec senare ser jag ut såhär!


Kom tillbaka helt skakig och unna mig en piggelin! Alla på salongen tyckte jag passade i det! NÖJD TJEJ!
Så resten av dagen har jag gått runt och smilat! eller hur man nu säger!
Har extrajobbat en sväng på herr med..Shit inventerat kalsonger. Älskar att alla modeller har mega paket!måste ju ge killar komplex för fan! haha. Fanns fan en liggbar person där med! Kan vara för han var väldigt lik en annan viss person;)
aja sova!

Inga kommentarer: