onsdag 1 december 2010

Golden shower.

Fick ett lite chockande sms imorse..kan inte hänga ut personen här dock men alltså ibland undrar man..Män..

Det var 21 minusgrader när jag åkte till skolan imorser DOG! näsan frös bokstavligt talat.
Vi var 3 stycken på första lektionen 3 av 10 haha helt sjukt.Men det var soft. Hade min stammis som kort afton modell. Hon blev så fin så! och jag vart ritkigt nöjd!Fick 100 spänn i dricks fett nöjd!
Hon är en såndära kund man inte vill bli av med:(
Aja på lunchen pratades om snoppar igen. Jag Mika och Helena åt alla samma mat och slängde sönder mobiler och asgarvade. 1orna trodde nog vi var dumma i huvudet..
Sen hade vi kundproblem och jag och joy sålde tänger till en kändis.(en av tjejerna i Afro-Dite) Coolt!
Kundproblemen löste sig och jag fick en permanent första två och en klippning på de andra två. Jag klippte en kort dam på typ 1.5 h Så jävla glad. Det börjar sätta sig!

Är inte dirket peppad på att åka till lisch imorgon pga alla jävla fittproblem.. packa måste jag med.

 Snow
 Sofia kärlek
 Nöje


Mest Av allt vill jag dricka öl och bara ligga med någon supersnygg!

Inga kommentarer: