söndag 5 december 2010

Orange.

I torsdag fick jag någon fling med apelsin. åt två. helt plötsligt sådära.. Skit gött! Åkte hem och hade ångest för att jag snart lämnar några av mina favvo brudar.. kom hem till mammi och pappi och fikade sen sova..

Kl 07:56 åkte jag till gbg och skulle ha lite modeller på Urban. Emelie kom kl 11.00 och skulle färga sin utväxt och frächa upp längderna. jag var klar kl 15.30.. Var tvungen att färga om henne två gånger pga stora skillander mellan längd och utväxt. Visst det var inte mitt fel eller de andras heller men det var skitjobbigt.. De bara haha gillar att du väljer det svåraste när du är här haha! Frida kom vid 16.00 och vi gick och åt jag höll på att svimma för jag inte hade ätit sen kl 8.. Sen satta vi igång med henne. hon ville bli orange och det blev hon! jag blev nöjd hon blev nöjd! Sofia en tjej på Urban sa att hon fick en färg som man blev glad av om man såg henne haha:D
Vi åkte hem och tjöta skit. Jag tog en sväng till mormor och morfar för att äta lite och umgås det var mysigt.Åkte hem och somna direkt.

Vakna kl 10.00 och ät frukost. åkte till stan och fick 115 kärringstop, köpte hönsnät och present till farmor.
Åkte och drack kaffe hos Frida och firade henne lite granna. Sen åkte hon till vara och jag åkte och färga min kusina blonda hår nästan svart och klippte hennes pojkvän! Hämtade Becca i källby och vi åkte in till stan för att glöggmysa hemma hos mig. Det var så himla gött att bara tjöta skit och kramas!
Vid h02.30 somnade jag

Gick upp kl 11.00 och sen åt vi och drog vi till farmor och farfar. Vi fick plättar!!! i love farmors plättar. Vi prata om livet och sen klippte jag farfar med en kökssax haha. Pussade kaniner och hästar med.
Sen så åkte jag tillbaka till sthlm..ångest.. nu vill jag bara hem igen..
Men sådant här gör mig glad! ja jag gillar guld:)

Inga kommentarer: