tisdag 14 december 2010

Ångest behöver helg.

Någon som behöver roomate i gbg? stort behov utav boende!!

ÅNGEST,FRUSTRATION,NERVOSITET,STRESS är de stora topic's som betynger mitt liv just nu.
På torsdag har vi våran slutvisning och typ inget är klart..eller jo typ men ändå.. Är skit nervös att mina verk bara ska kollapsa eller något annat fult. Jag kan inte riktigt tänka klart..JAG VILL BARA ATT DE SKA VARA ÖVER..Sen håller jag ju på att flytta mitt uppiallt med.. visningen för lägenheten är den 16 och det ser ut som SKIT här..

Jag behöver supa och knarka..

Över till det roliga.

Fick tillbaka 311 kr av sj för en timmas försening av tåg! i värdebevis  tackar och bockar.

En av mina bättre vänner alltså förlåt men kan inte hålla mig, har får hjärnskakning pga "vurpa" AHAHAHAHA jag måste försöka slå det

"ALLTSÅ JAG VILL FESTA OCH HA SEEEXX!! SHIIT DET VAR TYP BÄTTRE NÄR JAG LEVDE I CELEBAT. KÄNDE INTE, NU GÅR JAG RUNT OCH ÄR KONSTANT KÅT"
unknown

Ja alltså det är fan bra och leva i celebat.Nu är det bara jobbigt och frustrerande. Fet gött att jag och några mer desperata jävlar ska ut i helgen hahaah.

Nej nu ska jag sluta med detta och typ kolla på läskig serie och sen fet sova..

Inga kommentarer: