måndag 13 december 2010

the fucking list!

Har inget vettigt att skriva så det får bli en lista.

Namn: Mikaela Johansson
Piercingar: Två 10 mm pluggar i öronen
Tatueringar: Ett dött träd på vänster arm och en halv sleev på höger arm med fjärilar och robotar
Längd: 1.76 cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Is blont med 5 cm utväxt
Fräknar: Nej
Motto: One life live it!

Kär? Nej! och kommer nog aldrig bli.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Dricker du? Yes sir!
Röker du? När jag känner för det
Vilket schampo använder du? Fresh curls från Redken (dyrbraskit)
Vilken parfym använder du? D&G 3 L´IMPERATRICE
Vad är du rädd för? Spindlar,olycka, skräckfilmer
Gillar du att tvätta? Nej.
Gillar du berg- och dalbanor? JA!

Senaste...
Filmen du hyrde? Minns inte.
Filmen du köpte? Minns inte
Låten du hörde: Style by eye - Clown
Låten du laddade ner? Men shit minns inte.
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig?  Mamma
TV-program du såg? Svenska hjältar och grät en skvätt
Person du tänkte på? Jennie hon berättar världens grej!

Favorit...
Låt: Atmpsphere - shoes
Sak att göra: Rida
Sport: Knulla? kanske inte räknas som sport haha
Dryck: Öl,Kaffe
Kläder: Öhm just nu min magtröja jag gjorde i fredags
Film: G som i gemenskap
Bil: Öh?
Serie: just nu..True blood

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Many times many times..
Gråtit över en flicka? Nej eller jo fast inte på kärleksvis
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL?  Haha gud ja

Antal...
Gånger du varit kär? Två.
Gånger ditt hjärta brustit? To many times.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ett vet jag iaf
Tjejer du kysst? Kan jag inte räkna på två händer
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många. Fan det finns ju facebook idag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.

Senaste...
Boken du läste? Elsas mode
Personen du fick e-mail av? Min salongschef
Personen du fick brev av? adressändring
Personen du fick sms av? Min modell Josephine
Gången hela din familj åt middag tillsammans? För några veckor sen
Saken du köpte? Syntetisk löshår.


2 kommentarer:

Jennie sa...

haha, världens grej! du är söt. jag tycker vi borde införa knulla i sportvärlden..kan inte bli annat än omtyckt, eller? <3

Chilisex sa...

hahah ja men jag kan fan inte släppa det:D det tycker jag med. Vi borde försöka:D officiell os gren liksom hur svårt kan de va?