onsdag 22 december 2010

The magazine.

Nu är jag äntligen hemflyttad.Det kändes konstigt att åka t-bana för sista gången på länge,gå på toa i mitt badrum,sitta och sticka i vardagsrummet,ta kort i mitt vita kök,Städa naken,ha myskvällar med Sofia,åka till skolan,träffa Lisa och Sara varje dag,Dricka bärs på söders hjärta,inte ha några köksatrialjer,osv osv

Skolan är slut och det känns både bra och dåligt alltså jag vet inte men allt känns bara konstigt, mitt liv ligger liskom i lådor och jag har ingen koll på något. Håller just nu på att tvätta mina 100 0000 klädesplagg..

Sj kan ju dra åt fucking helvete med.. För litet tåg,råka sätta mig i första klass fick skäll,tåget var svinkallt från sthlm till laxå,i örebro frös en dörr fast ,örebro s,en till dörr förs fast,mellan kumla och hallsberg var de tvungna och starta om hela tåget allt var kolsvart,i hallsberg fick de ficka ett fel på en vagn,laxå ytterligare en dör frös fast..1 timme och 20 min försenad dog..
Tror häst är det säkraste färdmedlet i dagsläget.

Har jobbat hela dagen lång,tjänat cash,drukigt kaffe hos bäste herr Frida och kramat Maria och Alex, färgat håret på mamma och lagat mat åt mamma, kollat posten och min tidning hade kommit :D:D
De har kortat ned artikeln massa men skit samma. Gillar rubiken mest. Like a beautiful flower:)





 Min utväxt är enorm but i like it och skiter i den!Kan ju faktiskt bära upp den såatteeee!

Saknar er så sjukt mycket..kommer ju gå under..

Inga kommentarer: