fredag 31 december 2010

Barcelona 3 cupcake

Jag Linda och Peter drog till cupcake igår. det är typ en ny club på apollo som bara spelar 80 hits! asmysigt.
Gillar vi inte står på någon lista får pussar och varsin drinkbiljet i dörren! Jaha hur ska jag bete mig för att få så i sverige? Utan att ligga med någon.? Ha löser sig nog!
Det var dock skitlite folk när vi kom  så vi tog oss ena drink. Sen dansa vi rätt mö,gick ner och spelade låtsasbasket på BOOMBOX. gick upp igen och får se ne snygg kille dock såg han lite liten ut men men vi dansa lite mer. Värsta bratkillen kommer fram till linda och frågar vart hon kommer ifrån "Sverige" "VA GÖR DU? JAG MED" hahah asful. linda helt förvånad över varför en sån kille ville hänga med henne. Sen kommer Jordi och ger oss mer drinkbiljeter sådet blir lite mer drink. Känner inget alls..Vad är det med Barca och drickat jag blir inte full? Även om drinkarna är 70 sprit 30 slödryck..aja Dansa mer.Räddar Peter från en gayman eller ja han var nog bi för han hångla med en tjej sen. Skrattar åt fula människor och söta. Så kommer filipe och ska bjuda oss på SHOT!? helvete japp var sin tiqulia.Den var i två klunkar jag hör på att spy. Försöker se min snyggis kille och lyckas och han står och kollar väldigt mycket haha. linda dummar sig och vill gå fram till honom och säga att jag vill prata med honom? Va fan. Sen går vi i väg och han typ vinkar dit mig. Så jag går dit och hånglar upp honom! HAHA första gången jag har gjort det HAHA. Så dansar jag med han och hans kompisar hånglar lite mer:)
Vågade dock inte fråga hur gammal han var haha. Han var iaf från switzerland (kan inte stava på svenska) Prata grym englska,och var här och skatade hihihihih. I love skaterboys!
Aja sen fick han mitt nummer för jag orkade inte ligga då.

Vi gick hem linda var as arg på nått hon inte riktigt vet  varför så hon gick och skrek. Kom hem och linda ramlar brevid soffan när hon skulle lägga sig i den. Hon gick och la sig. Vi andra satt uppe och prata om tjejer och killars sexdrift och om kärlek och sånt. Sen sov vi med. Vaknade halv tre.Bra att komma hem typ 6 dan innan nyår men nu ska vi ut och köpa sprit iaf.

HAPPY NEW YEAR!!!!

PUSS

Inga kommentarer: