söndag 26 december 2010

And now?

Julen har vart mysig dock utan julkänslor. Nu när vi inte har sälen kvar blev det Hovenäset! Det var så fruktansvärt vackert helt sjukt! det var 14 minus så jag palla inte ta så mycket blider..Jag fick klappar fast jag redan hade fått min Barca resa som jag hade önskat mig.Det blev bestick,bok,pengar,skål och lycktor,smycken,mobilpengar osv osv.
Dock är det ju nästan roligast att se vad de tycker som man har givit.



Moi
 Christmas sunrise
Christmas sunset
 
 Christmas night
 Jag och min kååla bror


Åkte hem på juldagen för utgång med mina kära vänner. Resan var lång men det gick bra! Så jävla gött med lite me time! Drog till Frida söp lite sen drog vi vidare till Strand. Alltså jävla pack det finns i Lidköping. Jag och Frida lyckades ha kul ändå men alltså nä Lidköping är nog inte staden för mig.

 Bakis 1
 Bakis 2
Bakis 3 mörkhårig

Söndagen började med bakis som fan! städa och har tvättat fyrtioelva tvättar, försöker packa och myser med familjen. Linda borde ringa nu med eller ja snart! vet ju inte hur jag ska packa riktigt. 
För imorgon åker jag ju tillbaka till mitt älskade barca! Ska bli awesome att fira nyår där verkligen!
Sen kommer jag tillbaka den 10 och börjar jobba den 11. Så alla i gbg kom och gör er fina i håret på Urban by Björn Axén inne på åhlens!

Inga kommentarer: