torsdag 30 december 2010

Bareclona 2

okej igår så hände inte mö alla vara as bakis utom jag för jag vet när jag ska sluta dricka! Aja tillslut drog vi till Rosa raval och åt massa god maaaat! fick beställa om typ två gånger för de glömde saker aja ovärt:) Sen drog Jag,peter,emil,sara och alex till en vattenpipa bar vid manolo! ALLTSÅ HELA GATAN LUKA VATTENPIPA ! asnice! Gör mysigt vare Alex drack te med whisky. Blä. Vi rökte äpple smak och drack bärs. dock hörde jag ingenting vad folk sa för det var så hög musika men men. 12 drog vi därifrån och jag och Peter gick hem. Alla var vakna även fast de var super bakis:O Vi kollla på nya californication och myste med varmchoklad och grejer! sen somnade jag llinda och klara rätt gött i vår säng! 


Jag och linda skulle gå upp tidigt...14.45 bra där..Vi drog upp peter och klara och drog till stan. Letade igenom hela born efter en second hand affär hitta den och var glada. Hittade den nice baseboll jackam en asså ser ut som en jätte i den men är rätt sugen ändå. Mötte upp Emil,sara och alex för inhandling av nyårssuppé! Det ska bli smörgåstårta!en fisk och en kött! alla har inhandlat röda underkläder nu med.


Asroligt tradition i spanien man ska ha röda underkläader och äta 12 vindruvor i nedräkningen för då får man tydligen tur:)Skrev jag det i förrgår?


Nu hinkar vi bärs för att kanske vandra bort till Cupcake!


Puss

Inga kommentarer: