söndag 19 december 2010

Shit!

Sorry jag har varit sjukt stressad och inte riktigt orkat tänka på annat än hår.

I onsdags kom min käre bror hit och vi la oss typ direkt efter lite lägenhetespackning. Vi gick upp kl halv 6 på torsdagen och drog iväg till skolan. Vi börja med att färga joakims hår svart. Peter kommer och skrämmer oss och sen kommer resten sakta men säkert intrampandes. Daniela trodde det var jag som satt i stolen och fick mitt går färgat. Jag och Joakim är tydligen väldigt lika hahaha:)
Jag gör ett fäste på jocke och sen börjar mina modeller drutta in.Jag gjorde bara fästen på dem eftersom jag hade stora kreationer som de inte kunde gå runt med hela dagen:) Det fixades och trixades och genrepandes hela dagen. Jag vågade inte visa mina byggnader för Peter haha var livrädd!Min make up artist Christina var helt awesome!Sen blev det lite panik fast jag hade superhjälp av min kära assistent Joy. Värmeutslagen kom krypandes och jag blev helt super nervös.Mina modeller fick lugna och peppa mig istället för tvärtom haha. Men fy fan va fint det blev. Peter gjorde en så sjukt bra koreografi" detta inte vackert detta är trash,Inget glamour över det hela" Den meningen passa så bra! Modellerna var så sjukt bra! Jag är så sjukt nöjd! Fick väldigt bra kritik också! Även från personer jag inte känner så bra askul! 
Sen söp vi!
 Min vackra modell Elisabeth! Mer bilder kommer




Sofia full som fan följde mig till hotellet där jag fick fel nyckel och hamna inne hos mamma och pappa.Fick gå ner igen hissen funka inte(jag var för full för att fatta att man var tvungen att stoppa in kortet i en grej i hissen) så jag tog nödutgången och kom ut i köket..fick iaf rätt kort och somnade på fläcken! Awesome hotellfrukost på morgonen och sen bärde de av till skolan för städning.Det tvättades och skurades och hade sig. Sen såklart så händer det som inte får hända..Jag och sara bär catwalk och den är för det första skitstor andra skittung och tredje as otymplig..Sara får denna på tån. Alla hör bara dödsskriket. Hon får gå och sätta sig och vi håller foten i högläge. sen börjar tån och nageln bli blå. Maria säger att någon måste sticka hål på nagel annars kommer smärtan aldrig försvinna. Jag springer upp på kontoret,när jag berättar vad som har hänt så ser allt ut som de ska spy.. så JAG fick sticka hål på Saras nagel. Med ett gem som man värmer över ett ljus. Det var skitläskigt och Sara hade svinont.Speciellt när den gick igenom..men vi var båda duktigta! Kanske ska skola om mig?haha
Allt blev klart och jag hjälpte Sara till hötorget. Men kväll blev inställd ås jag drog till västerås med familjen.

Lördagen åkte vi tillbaka till sthlm och fixa i lägenheten.Nu är den typ tom.Jean ringde på skype och vi pratade tills Sofia kom. hmm han är skum som fan..och jag är svag som fan..Jag och Sofia fixade Fridas gamla rum och sen drack vi bärs!
Sen drog vi på förfärre hos Mike Fox.HON BOR FAN I DEN SNYGGASTE LÄGENHET JAG HAR SETT!Sen drog vi till Marie leavue. Jag skulle ligga och fick span direkt.Vi dansa och drack men ragga gjorde jag inte mitt fega jävla as.. Behöver fan gå raggskola tror jag..Han var ju ganska uppenbart också intresserad..hora också..Men de var kul!



Söndag..måste städa,har inga lampor,dricker för svart kaffe, tar cambilder,knarkar alvedon ,HAR VÄRLDENS MENSVERK(utan mens),vill att vampire diaries ska bli klart nu. Någon får gärna komma med en bra film vill ha sällskap!

 Bakis

mumma

Inga kommentarer: