tisdag 7 december 2010

Feeling sick and not so awesome..

Jag är trött på i princip allt. Jag är trött i huvudet. jag är trött på skolan, jag är trött på folket, jag är trött på visningskiten,jag är trött på min fula lägenhet,jag är trött på mitt slöa beteende,jag är trött på att inte ha några pengar,jag är trött på män,jag är trött på sthlm, allmänt trött på livet liksom.

Saknar min mammi något fruktansvärt.

Har terapi session med Sofia hon säger massa bra saker!
Sen har jag tydligen något reducerat pris på p-piller tills jag blir 23 på 30 kr för 3 månader:) Det känns ju lite bra iaf:) Billigt sex i nåra år till;)
Yes im so fucking emo..


Nej nu ska jag väl gå och bajsa eller något annat roligt..

2 kommentarer:

Linda sa...

vad har du för märke på p-pillret? jag betalat 60 kr för ett helt år :S

Chilisex sa...

jo det kunde jag med gjort men hade inte för ett helt år varför är det så?