onsdag 29 december 2010

Barcelona 1

Mötte upp Lindalove på flygplatsen! Kramades med varandras familjer och sen drog de! min väska vägde 19.5 precis lagom. När vi gick igenom säkerhetskontrollen så tog jag av mig nästan alla kläder och en vakt bara "jaha du började nerifrån du" tänkte va fan menade han med det sen kom jag på mina tattueringar hahah! kul comment!


Sen flög vi trångt som fan hungriga som,fan kunde inte sova satt brevid en trevlig göeborgare iaf haha.
Det var typ varmt när vi gick av planet haha! Åkte hem till Linda och drack öl och åt pasta. Sen spelade vi en massa kort och jag ägde både Emil och Peter HÖHÖ! kom väl i säng 04.30


Vaknade 15.12 alltså seriöst så sen har inte jag gått upp på skit länge hahah! aja väl upp går och handlar frulle sen vandrar vi in till stan och ska köpa röda underkläder för det brungar tydligen tur på nyår haha. kommer ju inte riktigt matcha min klänning eller? aja sexigt som fan! sen gick vi till sara! SERIÖST har aldrig varit med om något liknade. Peter och Emil handlade kläder i en timme..Jag,linda och klara han gå igenom alla våningar köpa vatten och sitta och vänta i typ en kvart. Herregud helt sjukt hahah!
Sen gick vi och köpte bärs börja öla efter maten och det kom massa folk. Vi spelade Beerpong och jag fick dricka äcklig rom och cola..Dock hjälpte Peter mig med hälften Tack!
Fulla och glada vandra vi till apollo och hängde på Crappy! Det var nice. Kul att man känner rätt folk i fel stad..Massa gratis sprit och konstiga spanska kommenter " i love your roots, They are so gorgeous"
Andreas sa att han älskade mig 4 gånger! gött att någon gör det! Sen blev det lite efterfest hemma hos linda.Peter var elak och jag var full sen gick vi och la oss vid 7. Vaknar av att jag inte kan röra mig för Klara ligger och håller om mig haha söt:)
Nu är kl 17.01 och jag har typ ätit frukost och alal typ sover haha


Puss

Inga kommentarer: