söndag 12 december 2010

Nassar,booty calls,bärs och magtröja!

Fredag: Nobel gick superbra. gjorde en kunt med lockar tillsammans med Joy på en servitris,En halvuppsattvåg frisyr på en nobel guide och en lite 1800-tals liknande frisyr på en gäst. Sen var det panik shopping med Sara och Lisa. Åkte hem och tog det jävligt passivt.

Så här brukar det se ut på min toa?
 Passivt

Lördagen: Vaknade fucking halv tio vad nu det är för jävla tid..? Kollade på Rebecca&Fiona dokumentären eftersom jag har precis missat hypen om dem.Åt lite frukost.duschade, KLIPPTE MIG:(,la mask och gjorde iordning naglarna,skypade en del och lagade mat. Sket fullkomligt i och börja packa..Disskuterade med Joy vad vi skulle ha på oss kläd panik big time! Tänkte tillslut att det fick bli spetstrosor och halvt uppdragna  strumpbyxor. Tillslut fick jag den brilljanta iden och klippte en  tee jag knappt använder till en magtröja! Super nice och super nöjd. Fick vänta ett tag på att Sara skulle fixa sig sen så drog jag och mötte henne på slussen. Sen drog vi till midsommarkransen och hälsade på Joy! Sara Mi var där med och det korkades upp och lyssnades på massa bra musik. Vi prata om killar,skolan,SEX,musik,tatueringar och massa annat. Klockan gick och helt plötsligt var hon halv ett.. ingen ide att ens tänka på att dra ut. Eftersom jag hade tänkt och ligga så blev det ju inget av de.Så jag tog tag i saken och försökte mig på ett booty call. Det gick ganska ok ändå inte för jag fick något men haha.Då gick det väl iof ganska dåligt :D
Aja vi åkte hem och det utbröt nassebråk på min t banna. två skit obehagliga killar som såg likadana ut började slå varandra med en bok:S askonstigt.
Sen somnade jag så det kanske var bra att jag inte riktigt lyckades haha!

Det blev guld och svart


 Ready!



Söndag.JAG MÅSTE PACKA!!! jag orkar dock inte..jag sitter här istället och äter chips och dricker kaffe och tittar på Fat and Proud. hahaah


 Bakis?


Inga kommentarer: