tisdag 30 november 2010

The New Issue Arrived, And You Made It!


Linus situationen har fixat sig nu någorlunda hoppas jag:) Det känns väldigt skönt:)

Hade feting färgprovet imorse och det gick skit tror jag..Alla utom en satt och skrev i över 1,5h haha så länge har jag aldrig suttit på ett prov:D
Hade visingsmöte och alla är typ opeppade som fan..vi kommer ju vara på skolan och ha visingen för typ 100 pers istället för 400-500 kul..aja får la göra det bästa av situtionen. 
ÅNGESTEN ÄR DEN SOM SLITER OSS ISÄR.
Så känner min klass just nu. eller jag..

Det hände sedan en jävligt rolig grej i köket minns fan inte hur vi kom in på det men det handlade om sex iaf. Jag,Mika,Anna,Lisa och Sara diskuterade att jag hade sex med mariannekarameler, och om man hade sex med en banan och den skulle gå sönder skulle man föda bananflugor. Hur man egentligen mäter en killes kuk med hjälp av hans hand.(Sara tror stenhårt på teorin!) Det roligaste var sen när jag sa att jag skulle skriva det i min blogg. Mika bara: Vad heter din blogg. Jag: Sex and Candy. HAHA vi dog hela bunten
Hade sedan en kund och gjorde bottenfärg,lite slingor och klipp på ca 4 timmar rätt nöjd! det börjar ta sig!

Sen sitter Sofia och väntar på mig i soffan och vi åkte hem till mig och pratade kändissex!
Vi åt mat och drack te. Jag kollade mailen och fick se att jag hade fått ett mail från ILIKEMYSTYLE. att jag är verkligen officiellt med i tidningen!!!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Ligger nu i samma liga som Billy boy! Nice!Så så fort den kommer ut så KÖP DEN! kostar bara 149 kr;)




Nu borde jag sova..

Inga kommentarer: