tisdag 9 november 2010

Cocaine bluse.

Sorry for the delayed writhing!
Mamma kom i tisdags så jag skyller på det! vi hade två mysiga dagar! åkte hem till Lisch på onsdagen.Åt chips och mådde illa..
När vi kom hem så fick jag köra våran nya bil! med växel..har inte kört växel sen jag fick körkort (vilket vad för ett år sen) men det gick supernice!
Åt mat och kramades med diverse familjemedlemar innan jag snodde bilen och drog till Frida!Där det viandes för fullt! Vi rulla cigg och snacka skit.Det var skönt och träffas!

Jag åkte hem tidigit eftersom jag skulle till min doktor på torsdagsmorgonen.Det verkade va lugnt fick maningar om att andvända kondom..jag vet..Provsvaren får jag väl någon dag snart så vi hoppas på ett icke panik inlägg haha.Sen jobbade jag hos mamma hela dagen Rullade ett huvud kortafton och pratade lite vågor med mormor!
Frida kom förbi och jag klippte henne lite och sen hade jag en kund som hade sveriges tjockaste hår och ville göra en page med en kort sida och den andra lång..Helvete..allt bara stod rätt ut. tacka gud för plattång.

Fredagen började med permanent på farmor med mormor som handledare.Det blev mycket bättre än den i sommras! sen klippte jag till mormor och fönade till farmor. Somade i soffan sen kom hela familjen Madison! Tempo slingor helt huvud på två och en halv timma på Mathlide! Slingor i förtrång hätta på Susanne och "kortlång"klippning på Max. Puh helt slut var jag och mamma eller iaf jag tre kunder på 4 timmar..

Lördagen flängdes det runt till farmor och farfar och mormor och morfar.mys mys. Sen bärde det iväg till syster frida och syster becca var med! Det rullades cigg,dracks öl. smsade med "okänd" kille och sen hamnade vi på konstfest och träffade the one and only Calle borg!
Vi drack soppa och halsa öl och parata med mys människor. Vid halv två gick jag, höll på att frysa fingrarna av mig för jag slrev lite för mycket sms..

Min älskling.


sweet sis

 sweet sis
 Calle borg med sin trofasta!
 röbin!
 Fillepille med randoms


Söndagen blev jobb med..sen super drive till skara för att åka buss till sthlm. värsta kåtslaget på bussen av ingen anleding alls..kom hem till en tyst,ren,dö lägenhet..

Inga kommentarer: