måndag 15 november 2010

Feels like the fifties with a twist!

Var ganska skönt att komma tillbaka till skolan idag. Hade en rakpermanent nästan helt själv och det gick faktiskt super smidigt. Trodde det skulle vara rätt svårt men icke sa nicke! Gött och ha det gjort nu innan man slutar skolan iaf. Sen fick vi en genomgång av Brazilian blowout igen eller jag fick den igen. Kommer ju bli kung påt för fan!
Åkte hem och laga mat och knäppte lite kort i en outfit jag hade orkat ha på mig idag haha:)

Peppar torsdag som aldrig förr då är det dags för Crystal Castles!!!! OMFG IT'S GONNA BE AMAZING!!!!
Vi har försökt komma på vad för coolt vi ska ha på oss. jag har iaf nästan klart min outfit! Dock ska vi komma på något gemensamt tema bara för att va lite speciall! men det går sämre.. någon som har något tips?


Har tänkt på en grej alla som eller inte alla men många som bloggar till höger och vänster specellt om mode. Att man ska vara unik osv...sen lokkag man in på Lookbook.nu eller minoutfit.se osv och många av de populäraste ser ut som alla andra tråkigt gråa.. Var är hypen? det är väl inte unikt när allt ser ganska likadant ut eller?

And I just might just find somebody
And I just might just love somebody
And I just might just feel somebody
And I just might just kill somebody.

Inga kommentarer: