söndag 21 november 2010

Batman on crack and mr rabbitboy

Jag måste nog dela upp torsdag fram till söndag i två delar haha har hänt så mycket.
Torsdagen börja med klipptemadag med Peter. Han demade  i 4 timmar så jävla trött var jag så det var lite svårt att hålla ögonen öppna. Jag och therese hade inga modeller till eftermiddagen men jag ringde en tjej som ställde upp direkt och så frågade hon om hennes dotter också kunde få klippa sig! Yes! två modeller fixade awesome jag är! Klippningen gick också bra faktiskt hon var väldigt lättklippt!Skönt som fan blev klar först med.
Tog tag i sminket eftersom det var två timmar kvar tills vi slutade.När kl va 17 var det panik! Byta om,frächa upp,fixa hår till höger och vänster och lite mer smink sen bar det iväg mot medis. Vi åt på ett för dyrt ställe som spelade depp musik, så vi tog vårt pick och pack och drog till kellys för billig öl och sex och bajs snack.
Mötte sedan upp Carl och Mikael och ställde oss i kön till Debasser medis. Frös som fan och peppade som få. Kom in köpte merch och köpte bärs! Jag och Sara hitta en kille som liknade vår lärare helene sjukt mycket!
Vi hävde mer öl och försökte ta gruppbilder!Sen shakea vi så mycket ass till CC så det var helt sjukt! jag och Lisa var som två svettiga grisar! Sjukt lång kö att hämta jackan och vi blåste män i nacken. Köpte mat och fick springa som helvetet själv till metron för att hinna med!Lisas alla falafel bollar ramlade ut över hela medis!hahah jag stoppa dörrarna på metron och stod och skrek som en tok i mina illrosa spandex! folk måste trott det var någe seriöst fel på mig..Sen kunde jag inte sluta skratta. Jag och lisa somnade typ direkt.


























Fredagen började kl 05:00 mitt bakisfyllda huvud stängde av väckarklockan och jag valde att snussa i 2 timmar. Sjukt trötta åkte jag och Lisa till skolan köpte frukost på vägen och staplande in i skolan. Det första Mika säger till mig är "Fy fan vad sleten du ser ut dina ögon har liksom krympt" och ja sanna hennes ord fy fan vad jag var sleten och mitt huvud kliade något så vannsiningt eftersom jag inte hade duschat. Gjorde fina knutar och vi var 7 personer där. Efter pizza lunchen försvann 3 till så vi var bara 4 pers de sista fyra timmarna:O sjukt ovanligt men ganska mysigt. Jag testade att bygga lite och gjorde en uppsätting till sen städade vi. Jag och Lisa lämnade skolan i pirincip sist. Garvade röven av oss på metron när vi pratade om gårdagen. herregud:D Mötte upp sofia och vi åkte hem och myste med film och vin och slocknade som två döda sillar vid 22.


Kommer lägga upp fler bilder men det går så jävla segt så jag orkar inte nu...

Inga kommentarer: