måndag 1 november 2010

Barcelona!


This is my city!
Hmm vart ska jag börja! Jag mötte upp en jävligt trött sofia på arlanda kl 13.00 vi åt lite snacka london och barca satte oss vid gaten och sofia somnade i mitt knä! Efter en och en halv timme så åker planet. 3.25 h senare så ser jag denna vackra vy!
Jag möter upp Linda på plaza catalunya kramas! och vandrar ochköper en telefon för 19 e! sen dar vi hem till henne och börjar dricka kramas och röka! 
Jag linda,paulina och josefine drar ner till "partykollektivet" och dricker vidare med unerbara brudar vid namn Carin,Klara,Kajsa och Emelie! 
Vidare till Manolo för skaterboys and bira! tar flyers till BLVD och dance all night long.









Hangover och konstig frisyr startar söndags typ morgonen! det blir inte mycket mycker gjort häng vid datorn, kolla på lägenhet, skicka argt saknar sms till en viss man,skalning av en citron,ego posing och film! Mys med lindy!







Nasty monday! vaknar någorlunda i tid och möter upp min sweety sofia för häng på stan! Det blir gå runt i gotico och lära mig rulla cigg! Vandra runt i affärer äta GOD PIZZA! jag menar spanien och pizza går inte ihop.. Verkligen inte de smakar skit men undantag för detta lovely stället! vi pratar om livet och hur man fixar en outfit med insperation av londons subway map. Sen tar vi en sväng till Champangerian och dricker ett glas för 9 spänn! den är så jävla god med! jordgubb typ. Vi köper varsin flaska för 22 spänn:) rullar lite mer cigg och drar hem till Masar. Kramar dem och snackar skit. Sen springer vi bort till Frej och Leticia för lite förfest. klockan blir mycket och det blev lite för mycket snack om knarkare och maroccaner så alla fick följa mig genom born. Sprang för att möta upp Linda vid Carre för köp av öl. Sen sprang vi hem byte om hällde i oss och sprang ner till partykollektivet. Sen bar det av till NASTY MONDAYS. Drog in och började med toan som vanligt. lagom mycket folk och lagom vart GÖTT. Hängde lite på balkongen och sen gick vi ner för att shake some as! De andra tjejerna drog. Jag och Linda pussade på jordi, Dansade typ någon konstig dans med en för på kille,Hånglade med en snygg kille när han hade stängd mun och fick läppstift över hela jäävla mig.. HAN VAR ALL OVER ME! Helt sjukt såg ut som ett jävla monster linda höll på att dö av skratt och jordi trodde jag blödde..Ja ni förstår kanske hur jag såg ut...kom hem kl 05.30 var aspigg pgv Klaras kaffe..









Tråktisdag vandrade runt själv i stan och skulle lämna cv..vågade inte gå in på en enda salong..kände att jag behövde stöd. gick hem och hängde i lägenheten ensam till rozita och dzemila kom hem. kl halv 8 så kom det två och kollade på lägenheten haha helt sjuk! föörst kom inte värsta söta tjejen och i släptåg hade hon världens tjockaste gubbe med sig hahah asäcklig.. hoppas innerligt att de inte var ett par. Linda och tjejerna kom hem och det blev serie mys!









Onsdag möter jag upp sofia och natalie och käkar på maos!Supergött. Ser mr. skata ner för ramblan tappa matlusten..Träffade Carin och bestämmde manolo date.Sen vandrade jag och tjerna runt till två salonger hamnade på interjuv på en och fick en annan adress till den andra! kändes bra! fikade med tjejerna och sne vandarade vi till Fnac för att fixa bilder till min portfolio och köpa smink! Gick hem och tyvärr blev det ingen manolodate utan en macba date på torsdagen istället. Sofia kom hem till oss och vi kollade på serie och gjorde sönder sängen haha. Sen förljde jag och linda sofia en bit och sen vandrade vi hem och det var skönt att få lite lindamela time.











Torsdagen börjas med att åka till gracia för att prata med Adam en manager för en frisörsalong..såklart så var han inte där. Åkte tillbaka till stan och gick och visade min portfolio för en annan salong. han lät ganska posetiv dock hade de inte plats nu men ska höra av mig i dec igen:) Gick hem fixa mig lite och sen vandrade till carre för att möta Carin. Mr åker föbi och vi hejar inte.. dock vänder vi oss om och tittar på varandra. det kändes bra haha. Möter Carin köper bärs och går och sätter oss på macba och snackar om livet,pojkar,barca,vänner ja you name it! Mr. åker förbi igen men inget hej.. Sen kommer lite folk och hänger jag lånar Winkles bräda och åker lite.Jag var sjukt bra minns mig inte så bra hahaha. Vi blir fulla jag älskar macba! Folk drar , jag ramlar mitt på macba. Sen drar jag hem och Carin drar till manolo. Jag möter upp Linda ,josefine och paulina  och vi drar till Manolo. mitt på rambla del raval hör jag någon ropa MIKAELA! och billys söta face dyker upp det blir kramar till höger och vänster lite snack och sen vidare. Träffar en asfull Carin och det blir lite kaos haha! en öl på ett dött manolo och sen hem för skräckfilm!













Last day on my adventure! Börjar med att gå upp för att åka till Gracia och träffa Adam. URTREVLIGT! Dock hade de inte heller plats men vi ska ha mail kontakt! åker hem sätter mig på macba för att invänta födelsedagsbarnet Sofia! Vi tar oss en macklunch och pratar om livet. Hur jag vill stanna och hon inte. Sen går vi och köper diverce grejer vi ska ha med oss hem! typ clear eyes haah:D<3 Sen sätter vi oss på macba. mr. är där igen men inget händer.Sätter oss och spanar in andra och röker cigg och väntar på Masar. Sen går vi till Rosa Raval för födelsedagsmiddag! MUMMA! känner mig trött och beställer in en kaffe..mja det smaka för starkt te UCYYYY..Vi går separerade vägar för att dricka och mötas upp senare hos Frej! Massa folk och kackelakor öl och cigg! Sen drar jag och linda mot manolo! Dansar dricker mer öl träffar massa folk! Josefine och paulina kommer med! Sen går vi ut på gatan dricker mer öl. pratar med kända skatare och mr är där med... Tänker nu får det vara bra och gå fram och säger Hej och han hejar som inget har hänt..? aja whatever vi snackar lite men jag fattar inte ritkgit vad han menar och tror inte han fatta vad jag menade heller hahah. han går med sina kompisar in på BLVD och jag går hem.Skickar ett sms och hoppas på att vi kan vara vänner. kommer hme och får kramar och vi alla går och lägger oss. En timme  senare runt kl 6 ringer det..klickar bort ringer igen klickar bort ringer igen. Mr! han vill ses jag går dit vi pratar.lyssnar på musik,knullar,äter choklad croiassant,pratar mer,klär på mig,kramas,säger hejdå. Går ut och det börjar regna..



















Barcelona i miss you.



Inga kommentarer: