onsdag 10 november 2010

This is what i get paid for.

Hår Hår Hår är vad mitt liv handlar om.. shit nu har jag hår överallt efter att ha klippt Elisabeth! trimma bara till det lite. jag blev 150 spänn rikare och hon ville gärna ställa upp som modell för min visning! Gött mos är uppe i två modeller nu hahah!

I måndags kom min kära kusse Mathilde och besökte stockholm för att vara modell till min tema dag i skolan.Temat var fairytale och min "fairytale" var cirkus typ nej jag höll mig inte så mycket till teamat ahah.gjorde jag inte sist heller! Jag vart nöjd med både hår och smink faktiskt. Smink är jag inte eller verkligen inte 100 på än på länga vägar men det är kul och måste gå en sminkkurs sen med.Det kommer ge mig fördelar i mitt jobb sen med.
Tack Mathilde för du ställde upp du var super! här kommer bilderna med!





Igår fick jag ett long distance call från Barca! det var underbart att höra lindas röst i en kvart det var behövligt.
"kan inte fatta att ni har snö nu..När jag gick till jobbet vad det 19 grader" Fy fan vill tillbaka.

Har hittat en nyårsklänning också! den är super söt ochbara för jag vill ha den så kommer den inte passa..men håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

Becca sa...

fan vad du är duktig mela! grymt hår ju! och guuud vad snygg hon är, matilde. :D

Chilisex sa...

tack sweetyyyyy<3 eller hur helt sjukt!