måndag 29 november 2010

All new and -13300 kr.

Okej "ny" dator alltså joakims gamla som mamma har tagit över som jag nu fick. Alltid något:)
Vart hemma i helgen eller egentligen praktik i gbg. Det var mysigt faktiskt dock så råka jag ge fel snubbe mitt nummer på tåget som börja äckla sig.. Fattar inte skitful och ändå ger jag det? Är ju dock inte van vid att killar gör så haha. Tog ca 6 timmar att komma hem kul..Träffade Viktor lundahl som jag inte har sett sen gymnasiet. Det var kul:) Anyway kommer hem till en mörk och tyst lägenhet och hittar eet brev på en skuld på 8600.. en hyra alltså? Tänkte va fan? jag betalde ju förra månaden dock en dag för sen men ska ju inte behöva betala igen? 

Idag så ringer jag hyrakillen och han säger att det inte är förra månaden utan en i slutet av augusti. DÅ ÄR DET ALLTSÅ JÄVLA FITT LINUS THORNEUS SOM HAR IPRINCIP SNOTT MINA PENGAR. HAN HAR INTE BETALAT COMHEM SÅ JAG ÅKER PÅ INKASSO DÄR. OCH NU MÅSTE JAG BETALA 8600 IGEN. HAN HAR ALLTSÅ SNOTT 13300 KRONOR. Den som vet var han befinner sig kontakta mig omgånende.

Jag mår så fruktansvärt dåligt.

Inga kommentarer: