fredag 1 oktober 2010

SEX..

Sitter och lyssnar på Fatboy slim och ska starx hälla upp ett glas sangeria. Blir softy kväll för mig för jag inte har några vänner.. eller ja inte förrens imorgon iaf. Såg att jag låg 2 på min outfit. haha ibland får jag fan till de!
Min lägenhet är cpkall så sitter invirad i min sovsäck. Försöker komunisera med linda md men är segast i världen på att svara..Hon ska tydligen ha party tonight..vill ju också helsike. Aja inget svar från de spanska salongena dock ett får norge men skulle vänta i tre veckor typ på att de skulle höra av sig igen om jag har förstått norskan rätt haha.

måste berätta fan i går när jag hade släckt lampan och höll på att somna så hör jag massa konstiga ljud..tänkte va fan är det en jävla hund som står och gnyr i något hörn:S dock hördes det bara högre och högre och jag förstår att grannarna ovanför KNULLAR BIG TIME... alltså seriöst..inte okej när jag inte får ligga..

Fan idol jävla skit program jag hatar deeet! och det är det enda som finns att titta på blir tokig..(alla mina kanaler är ju borta)Äh blir nog film strax och sen typ sova.YAY!






Yes im cooler then you Robyn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Hund som gnyr...:) //S