måndag 11 oktober 2010

Cream.

Har hypat The wu tang-clan all night long. Kom på att jag har dan en tee med denna text haha lite kul.
Klippte uyterligare sönder en tröja igår kväll, la mig alldeles försent, missa den tidiga metron..Men kom till skolan pigg och fräch ändå! Det blev inget utvecklingsamtal för Helen var sjuk. Men skolan var helt okej idag no fights or shit..Vi panik gjorde våra  kollage dock är inte mitt klart än..hellsike men that's life.
Hade kort se lång ut uppsätting idag och det kändes riktigt bra! även så hade jag min gulle stammis med sjukt jobbigt hår. Botten färg och klipp 3 h helt ok faktiskt.

Sara sa även att mitt hår såg lockigare ut idag då blev jag svinglad för det menas att det börjar må braaa!
Har bestämt date med Bästa Sofia imorgon med ska bli sjukt skönt att täffa henne.Vi har umgått så mycket nu så jag vet inte hur det kommer gå när vi flyttar ifrån varandra..

Google translate var ju inte den bästa översättingen heller kanske haha.Testade och översätta mitt förra inlägg till engelska haha det översatte Sick till sig va fan de var ju redan på engelska haha.Whatever!



Nu lyssnar jag på Eels och mina fötter luktar päta. Måste frysa mina skoor

1 kommentar:

anna sa...

fan äntligen kan jag kommentera din blogg! har cepat som fan med ordverifieringen! haha!

ville bara säga häj, var så jävla längeseeen! nu åker du till barca snart så förstår att du kanske inte kommer hem på ett tag men när du gör det så ska du hit till mig på en fika! sådetså!
puss!