onsdag 20 oktober 2010

Barcelona.

Nu börjar det närma sig på riktigt. Ska bli så göttit! väntar på att en tjej från urban ska ringa och prata lite om när hon bodde i Amsterdam och jobbade som frisör. :) Känner mig ritkgit duktig när jag ringde salongen och fråga och nej jag svettades inte ihjäl hahah:D

Dock tror jag min såkallade mr.speciall är past..tyvärr och eller jag vet inte men det verkar så..och det verkar vara samma person som sabba för mig sist år 2009 också..BRUDJÄVEL. förlåt. Men ciggen hjälpte mig igenom de jobbigaste idag och jag har lyckats att tränga bort tankarna. Så nu alla i skolan som läser detta fråga inget:)
Dock vill jag ändå sjukt mycket till barca och det känns också skönt att det inte vad den som gjorde att jag ville dit:)Bekräftat!

Det skulle egentligen vara snöstorm här idag tur som fan vare inte det så jag åkte till söder för att köpa Streetwere today. vandrade götgatan fram sleten som ett jävla as..Största jackan,städtoffs,no make up och fläckiga mjukisbyxor så springer jag väl såklart på BARTENDERN ALLTSÅ SERÖST KAN MAN HA MER OTUR.. hoppas innerligt att han inte känner igen mig..då är ju alla mina chanser där forever ended..
Köpte tidningen fick 20 spänn rabatt GÖTT och fick fina kommentarer för mina hörlurar. Mötte en fylletant  som hatade polisen och spelade fotboll med en ölburk kul liv! Kom hem och kände mig ful.. så tog på sig mina bruna linser och nu känner jag mig super söt! hihi






Jag älskar mig själv ibland! (ja det är självpepp och inget drygt fitt snack)
Nu ska jag ringa frida för some more pepptalk

1 kommentar:

Frida sa...

Du är snygg! längtar tills du kommer hem <3