lördag 16 oktober 2010

i got a big dream.

Skolveckan har fan varit helt ok min utvecklingsamtal gick bra undra om jag har skrivt de redan:D
Igår var jag och sofia hos hennes klasskompis mikael och körde jag har iaf aldrig och gjorde olagliga saker som dricka hembryggdt vin haha:D Åkte hem vid halv tolv för sofia skulle jobba och jag skulle upp kl 7 idag för att tvätta..Trodde aldrig jag skulle klara att gå upp och det var fan gränsfall men fan jag klarade de!!!
Sjukt nöjd över mig själv! Sen har jag tagit tag i lägenheten och nu ska det bli fint här! (just därför jag sitter här haha)
Sitter och också försöker köpa biljett till barca över nyår el flytt men allt kostar ju skjortan..Får fjäska för mammi när hon kommer hem!
Ska skriva lite ansökningar med to some salons. så får alla jävlar hålla tummarna för mig! kanske ska man passa på att betala räkningar med.



Ska träffa Sofia sen ska bli supermyyyyyyys. gillar att man kan börja sakna en person som man bara träffa för några timmar sen sjukt:D

Inga kommentarer: