tisdag 12 oktober 2010

All alone.

nu är jag trött på att vara ensam! Inte bara här i stockholm utan överhuvudtaget. Jag vill åka hem i helgen så jag kan må lite bra. Dock behöver jag pengar jag inte har och eftersom vissa är skyldiga mig en hel del är det ju faktskt dags att betala tillbaka! Blir så jävla trött. JÄVLA FITT STOCKHOLM åter igen..
Min lägenhet är förstor och iskall efterosm inga fönster är tätade så hjälper inte elementen KUK.
Ska ju bli minusgrader här i veckan.Måste städa med allt ser ut som skit här..

Längtar dock lite tills imorgon då ska jag och anna vara med och assistera på en visining. Teamat är Afternoon tea party! Typ mad men goes modern! kommer bli ascoolt. Sen på kvällen ska jag och anna hänga med modellerna och bjuda på te hahaha! Eftersom vi ska vara uppklädda så ska jag ha min vit prickiga blå klänning med sneakers! Gonna to be a long funny day!

KAN INGEN SPONSRA MIG TILL LIDKÖPING?! typ pantburkar eller vad som helst!

Inga kommentarer: