söndag 17 oktober 2010

6 days to go!

nu är det finally 6 dagar kvar till jag och Sofia åker till BARCELONA igen! Den veckan kommer antagligen gå för fort..
Aja anyway! denna helgen var tack gud inte lika hemsk som förra! Det har Sofia stått för! igår så möttes vi upp för en kaffe på nytorgets urban delli och pratade skit. Bestämde oss för att åka hem till mig för att kolla på film. Satt brevid två skitjobbiga 15 årgia tjejer som tyckte det var jättejobbigt att deras kompisar rökte på inför deras föräldrar på konfalägret HAHA.
Det blev Taking Woosstock har ni inte sett den så se den! En folköl,te,chips och godis levde vi på och vid 23 var det roliga slut.Sofia somnade och jag gick och la mig x timmar senare.

Idag åt vi scrambeld egg mackor och kaffe! sofia åkte hem och jag åkte med en märklig kille i hissen som frågade om jag hade hört om kille som hade blivit mördad i afganistan och någon hade försökt att sätta ihop honom igen:S "nej och du var creepy :S" dock var han rätt snygg haah.

Linda har börjat lyssna på hiphop och frida borde ringa mig igen:)
Jag borde typ packa NU.

Inga kommentarer: