fredag 22 oktober 2010

Im coming and gonna get fucking dirty!

IMORGONIMORGONIMORGON!!! ÅKER JAAAG!
snackade precis med mamma på skype trodde de skulle komma hem imorgon men tydligen inte så då slipper jag oroa mig för flygplatsen göttit! och som sagt ni som känner mina föräldrar säg inget till någon att jag ska till barca OKOK??

För någon månad sen köpte jag tidiningen ilikemystyle 
för min kära vän Billy var med i 10 sidor i den. Det är en tidning som är baserad på användare av sidan i like my style (klicka på länken om ni vill check it out) och det är som ni kanske förstår handlar om stil osv! ME LIKE! jag blev medlem och laddade upp lite bilder. blev förvånad över hur många som gillade och kommenterade! It made me happy! anyway! Så igår när jag kollade min mail så hade jag fått ett mail från admin för sidan/tidinigen om att de ville ha med mig!!!!! gaah glad tjej! Så nu har jag svarat på lite frågor till min bild kommer vara med i repotaget Remember where you lost it!

Denna bild kommer vara med:D köp den alla nu när den kommer ut!


Nu varavar jag kaffe och packning och facebook haha. känns som jag har packat hela min jävla garderob haha. Åt lunch med Sara och Lisa innan det var mysigt tog ett varv till söder för att jag glömde växla pengar haha så handlade ett halsband med blodochvampyrtänder,två skinnrosetter till håret,ett linne på weekday rean och ett grönt nagelack. hahaha att jag inte kan behärska mig:D

:)

Hade min bruna linser idag med god i totally love them!

:)

Hörs om en vecka!

Inga kommentarer: