fredag 8 oktober 2010

:)

Jag är lite mer sugen på livet idag:) skönt som fan att inte behöva gå till skolan, tror fan det är där problemen sitter eller ja ganska mycket antar jag.
Jag vaknade vid nio och gick upp vid kvart i tio och drack kaffe. ringde hyresvärden och var lite arg. sminkade mig pratade med mamma och tog metron till stan och gick vilse på NK.. haha Möte upp Sara,Lisa och Lisa för lite lunch det var mys. kommer sakna sönder mig efter Lisa och Sara nu när jag kommer flytta usch..
Sen tog jag en runda på stan och är nu typ 2000 kr fattigare men jag har inte shoppat på så länge så det var de fett värt!
nu ska jag spendera kvällen med att kamma ut löshår och titta på idol typ..(endast för att urban by björn axén är med) 

STORT GRATTIS TILL ÄLSK JENNIE MED!


måste börja med ett stort JAG AB kollage snart med fan va man måste klistra bilder och som ska representera mitt liv och framtid herregud. jag har nog lite och göra i helgen ändå.
Imorgon är det exakt 2 veckor kvar till Barca motherfuckers!

1 kommentar:

Jennie sa...

TACK ÄLSKIS MELIS <3