onsdag 6 oktober 2010

I need some sleep.

Gillar att man håller på att krackelerar här borta i storstan. Jag är så sur från jag går upp till jag går och lägger mig vilket påverkar allt.Upptäckte lite sent att jag hade praktik på fredag vilket kunde gjort så jag kunde åkt hem över helgen imorgon.. men jag har ett jobb på lördag JÄVLA SKIT. hade behövt lite lidköpingsgirls kaffe och mammitime..

Lite posetiva saker händer väl i mitt liv med. har hittat tre salonger till som jag ska söka praktik till i Barca. Lyssnar på Eels. Har fått mail från hyresvärden. Ja okej det var inte så jävla mycket men.
Har Wella prov imorgon med ångest.. Men har praktiserat färgen så mycket så jag tror det är chill.
Min mobil mår nog lika dåligt som jag verkar det som haha.Färgade Sofia idag och ja det blev riktigt bra tillslut och madame verkade gillade med! Awesome!
Jag saknar................så jag håller på att dö.
Nu borde jag gå och lägga mig. Har Mr Hägelstam hela dagen imorgon och då gäller det att vara på topp.

okej jag gråter inte längre iaf.

1 kommentar:

Becca sa...

Bra melis, försök se de positiva sakerna i pissigheten, så klarar du dig igenom det.. snart ses vi igen! <3