torsdag 7 oktober 2010

Lift me up.

Helvete detta har blivit deppbloggen nr.1 skönt att få slippa skolan några dagar nu iaf.. höll på att bryta tre gånger idag.. Visst jobbig dag med wella prov och peterdag men ändå. Såhär kan det inte fortsätta och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nu har man börjat tvivla på sina kunskaper med känner mig skitkass och inte kan någonting.. skönt med utvecklingsamtal på måndag dock så jag kan prata med lärarna lite.Börjar tvivla på Barca med kommer aldrig hitta någon som vill ha mig. har mailat lite med en svensk frisör nu men hon lät inte posetivast..KUK. man dör lite innefrån.

Pratade med mamma på skype förut haha så rolig hon hittade smily funktionen och skickade hur många olika som helst. " nu förstår jag varför ni hänger framför datorn hela tiden" haha. Jag vill ha en Nike tee med ett JUST DO IT tryck på bara cleant så någon som vet vart man kan hitta?

Du skrev puss igår och jag kände mig som en unge på julafton.

Inga kommentarer: