onsdag 13 oktober 2010

Alltså.

JÄVLA GRANNAR! jag hatar er. Nu knullade de halva natten igen.. alltså det låter först som en ledsen hund, sen trodde jag att den var en brud som grät sen hörde jag att nej de knullar. Mitt i allthop låter det som hon föder barn. GUD LET ME SLEEP!

Igår fick jag sthlm panik igen, jag trivs inte här..lägenheten är förstor och jag har grejer precis överallt..Måste ta tag i livet och städa innan mammi kommer hit.

Måste skicka ut mer ansökningsmail till barca men kan inte riktigt tänka på engelska nu hhaah. Fick min nya nylon idag med så nu blire masssa läsning! ska skriva i utvecklingsamtals lappen med för det ska jag ha imorgon!
Är astrött efter en hel dag med assisterin g på afternoon tea party visingen. Det gick bra dock och var trevligt men man blir så sjukt trött. Bilder kommer:)
Imorgon har vi eget arbete hela dagen så gött! det kommer bli massa visingsplanering och permanent rullning:)

GE MIG SKORNA!

nu äre 1 vecka kvar till Barca och jag har 9 veckor kvar i skolan helt sjukt!

Inga kommentarer: