torsdag 30 september 2010

Dance.

Jag som skulle ta tag i bloggandet..nja gick ju inte super.. haha hoppas ni har överseende!

Nu har jag fått iväg mina ansökningar till Barcelona och Norge. Var två damer från en stor frisörkedja i Norge som var och tittade på vår skola och ville ha tranieer! hmm tänkte jag då alltså vill ju inte vara kvar i Sverige så what tha häck. Så nu har jag sökt dit också! Håll alla era tummar ni har nu för miiig!PÅR FAVÅR!

Sen ringde min gamla lärare Marika och frågade om jag ville köra ett styling jobb för en make up tjej. Klart som fan sa jag. Så 9 it is! fan oktober är en fullspäckad månad för mig haha två assisteringar på visingar och photoshoot.och Barca haha men kul som fan.

Idag hade vi färgdag på wella vilket inebar en sovmorgon GÖTT. Kom hem och fick en otrevlig överaskning..Mitt comhem var avstängt pga utebliven betalning.. helvete aldrig låta någonannan ha hand om räkningar jag ansvarar för. Inkasso hej hej.. Men nu är det löst efter många om och men och jag ska få tillbaka mina pengar som jag får betala nu vilket är super med! herregud svettiga timma var det dock..
Fixade helgdate med myspyssel at Sofias place på lördag vilket är mycket behövligt.
Gjorde om Fridas rum till en fotostudio med Wiho nu ska jag fan ta tag it!
Nej nu ska jag sätta mig med Jag AB och svara på massa frågor om mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena hej hej