söndag 5 september 2010

Sunday bloody sunday.

Jag har sånna fruktansvärda barcelona cravings så det finns inte..
Dock har jag hittat en frisörsalong som det verkar som man inte behöver kunna spanska för att få jobb det vore typ guld! så jag ska maila. Fan vågar inte berätta för mammi om mina planer hon kommer typ bli galen..
Har ju även sökt till björn axen i göteborg men fan vi får se..

Nu sitter jag med ansiktsmask och är bara allmänt ful:) Har 0 rena trosor kvar och jag orkar inte handtvätta. Har klippt Hanna och har försökt damsuga tills damsugen bröt ihop! I love my urban living life.

Jag borde börja kolla lite resor till barcelona åt Sara och Lisa och lite hostel och så! Lite kul att de kanske ska hälsa på mig när jag åker dit en vecka vore så kul och visa dem min staad! Och jag tror de behöver lite pause från vårt hektiskta studentliv också!
Dax för some make up store visingsbildsredigering och 1600-tals hår plugg..

så belv min tee igår btw jag är ganska nöjd faktiskt!
rösta på den hääär 

 
 
 

Inga kommentarer: