måndag 6 september 2010

1600-talet

sittter och forskar lite om 1600 talets mode och hår historia.. inte så jäkla kul.. fan hade velat ha typ 60,70 eller 80 tal typ men jag fick 1600.. skitfula är typ alla haha. visst vissa män är helt ok vad man har sett på bilder men kvinnorna ser ut som stora bebisar haha.Okej jag tar tillbaka de där med snygga män haha.

Idag har jag även hunnit med och klippa linda och gjort fiberhavregrynsgröt! glömt mobilen hemma och kommer tillbaka och har 7 missade samtal och 8 nya sms SJUKT POPPIS! hahah! hade även ett långt samtal med sofia! Hon kan följa med till BARCA AWESOME!

Sen är jag rätt trött på alla jävla fitt människor som omringar mig nu..Va fan är det något problem säg det istället för att springa runt och snacka skit. Helvete Detta är det sista jag behöver nu..

Saknar New York väldigt mycket var för länge sen jag var där.. när jag gick från skolan så luktade de new york blev helt glad i magen. får försöka fixa en resa nästa år när jag kanske har lite mera cash!

nej nu ska jag gå och ta kååla kört på min outfit!
 

Inga kommentarer: