tisdag 28 september 2010

Invaders must die

Nu är mitt cv klart dock är jag för trött för att skriva något personligt brev så det får bli fokus imorgon.
Klippte skägg idag för första gången hahah shit nervös tjej! Men det fick faktiskt bra THANK GOD!
Hade visingsmöte till kl 7 ikväll så nu är man sådära lagom mosig..Jag och Lisa har gjort en deal på att jag måste tvätta håret två gånger i veckan för att fixa min hårbotten hahah! (har en extremt torr sådan)
Tips! om ni tror ni har mjäll så har ni det bara om det inte kliar i hårbotten. Kliar det så har ni torr hårbotten och vilket inte ska behandlas med mjällshampoo då det bara blir värre och v.v. :)

Längtar efter Barca mer än någonsin nu..Är lite orolig för linda att hon har gått och blivit hemlös for real men eftersom hon är supergirl har hon antagligen förhoppningsvis fixat det..:S
Nu ska jag läsa Nylon och lyssna på detta

Inga kommentarer: