söndag 26 september 2010

Long time no see.

Sorry sorry skit kass jag är på att uppdatera bloggen har vart lite mycket nu.
Som ni kanske ser så har bloggen bytt namn för jag hade tydligen tagit någon annas bloggs namn.. så nu mer heter bloggen Bitching and Crapbags! Så om någon har länkat så får ni gärna ändra:)


Grejen med att jag inte har hunnit bloggat ät att i onsdags åkte jag hem för praktik på Urban by Björn Axén i göteborg. Det var en trevlig salong och de tjejer som jobbade där var urgulliga! Jag har ju sökt min helårspraktik där så jag och Salongschefen Maja hade ett lite möte där hon sa att hon ville att jag skulle vara mer hos dem och även ta med modeller så de fick se mig jobba. hon kunde dock inte säga ja eller nej nu.
Det är lite kul att springa runt i alla hissar och grejer i Åhlens och få alla koder osv känns lite sådära lagom spännande faktiskt hahah.Gick och lunchade med Michelle som gick skolan förra året och jobbade som trainee där nu.Bodde hos min gulle Emelie och träffade även Beccis!

Åkte hem på fredag kväll.Mamma hämtade mig och jag kom hem till ett par fulla grannar och n full pappa! hahaha Pappa la årets citat: Om inte jag hade träffat Anette (min mamma) så skulle jag bott i Canada och huggit träd. Det kom jag på när jag låg i sinaiöknen och sköt björnar. hahaha höll på att dö!

Lördagen tog jag och mamma bilen till skövde frisör mässa! Det var väl inte super nice men helt ok ändå!
Pratade med Mr: Mirror om vår visning och köpte OPI nagellack för 90 spänn! Fick även utbildning i  the brazilian blowout 
Så nu kan alla komma till mig och fixa deet! och ja det är lika fantastiskt som alla säger! HELT SJUKT
Kom hem och köpte vegorulle med mamma och spenderande min kväll i soffan. Och så hade jag en timme tevligt skype samtal med Mr: Speciell:D och hans 4 kompisar med! IIH det gjorde min helg och det kommer antagligen hålla i sig veckan ut!


Idag har jag klippt min bror! klippte och tvätta och styla på 1,5 timme och det blev skitbra!!! asnjöd tjej!
Frida kom förbi en sväng och pratade det var mys! Fick reda på att hon kommer hit den andra helgen i oktober! GLAD TJEJ!
Nu är jag iaf back i Stocktown känns ju sweet..
Vill ha n Adidas klänning och lila sneakers give me please!




Denna fast svaaaart!

Måste visa min Classic with a twist frill med! (menar att man gör en klassisk frisyr och sen gör sin egna tvist! valde svinrygg)Tänk denna med dreads istället! I LOVE IT!




Inga kommentarer: