onsdag 15 september 2010

Blond roses

WHIO JAG KAN PRAKTISERA UTOMLANDS JAG ÄR LYCKLIG!
Så vem vet kanske flyttar till barca nu vid jul GAH håll tummarna för mig nu för faaaan!

Annars har dagen vart seg.skatteverket var hos oss håll på att somna. alltså bokföring och moms är inte ritkgit min grej! Tacka gud att jag inte gick ekonomi eller något annat rörigt.
Vi som sen var tappra och stanna efter vi hade slutat två timmar tidigare hade visningsmöte som gick mycket bra.
Jag och lisa gick sen i spöregn till centralen och prata om livet.

Åker hem på fredag ska på släkt träff ska bli myyssigt . vet inte hur jag ska släppa bomben till mamma tror jag väntar tills jag har allt 100% klart. Nu sitter jag och är skit kreativ har typ målat 4 frisyrer fixat en ful tröja och fotat mig själv hahaah.




Nej nu vill jag ha pojkvän behöver ett regelbundet sexliv.

Inga kommentarer: